خانه آژاکس / فنی مهندسی / اولین کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری(راهکارها و چالش ها)

اولین کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری(راهکارها و چالش ها)

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تاریخ برگزاری
۱۳۹۶/۰۶/۲۳

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات:
۱۳۹۶/۰۴/۰۱

تاریخ برگزاری
۱۳۹۶/۰۶/۲۳

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات:
۱۳۹۶/۰۴/۰۱

عنوان انگلیسی همایش
The 1st Conference of Business Intelligence
سطح برگزاری
ملی
وبسایت همایش
https://goo.gl/qu1W1N

برگزار کننده همایش
شرکت مهندسی تحلیل گران نرم افزاری آلا – دانشگاه ایوان کی – موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت

مکان برگزاری همایش
تهران

محورهای همایش:

داده کاوی (text mining,web mining,big data mining ,..)
داشبوردها و گزارش های مدیریتی
نسل سوم هوش تجاری (کیفیت داده-fast data- self service Bi)
شاخص های کلیدی عملکرد در هوش تجاری (ماهیت شاخص های کلیدی عملکرد، نحوه ی تعیین شاخص ها و…)
مزیت رقابتی حاصل از استقرار سیستم های هوش تجاری در سازمان ها
فرهنگ سازمانی برای استقرار موفق هوش تجاری در سازمان
راهکارهای تسریع گسترش فناوری هوش تجاری در ایران

دبیر علمی همایش:
دکتر مهران رضایی

پیشنهادات و توضیحات اضافی
هوش تجاری (Business Intelligence) که در کشورهای توسعه‌ یافته به‌عنوان یکی از ارکان اساسی موفقیت دولت‌ ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد؛ ضرورتی انکارناپذیر برای کشور عزیزمان ایران است که ابزار تسریع رشد فناوری‌های گوناگون و ضامن توفیق دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی است و گامی بلند در نیل به اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ برای برخورداری از دانش پیشرفته و توانایی در تولید علم و فناوری و رسیدن به جایگاه نخست اقتصادی در منطقه خواهد بود.

شرکت دانش‌بنیان مهندسی تحلیل گران نرم‌افزاری آلا با سرلوحه قرار دادن بیان مقام معظم رهبری در خصوص تکمیل چرخه­ ی علم تا ثروت توسط اقتصاد دانش‌بنیان، از شرکت­های پیشگام در تولید ابزارهای هوش تجاری است. این شرکت با همکاری موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت قصد دارد سلسله کنفرانس­های کاربردی سازی هوش تجاری (راه‌کارها و چالش ها) را با هدف توسعه­ ی بیشتر دانش هوش تجاری در کشور و ایجاد زمینه ای برای ارتباط و تبادل دانش متخصصین این حوزه برگزار نماید. این کنفرانس فرصتی برای گردهمایی متخصصین دانشگاهی، فعالان حوزه­ ی صنعت، مدیران و کلیه­ ی علاقمندان حوزه­ ی هوش تجاری است که با بهره­ گیری از آن می­ توان ضمن معرفی این فناوری ضروری به سازمان­ها و مدیران، زمینه­ ای برای آغاز همکاری متخصصین حوزه­ ی هوش تجاری و سازمان­ ها و نهادهای دولتی و خصوصی ایجاد کرد.

اهداف کنفرانس ملی هوش تجاری، چالش ­ها و راهکارها:

تولید دانش، ایجاد بستر مناسب برای ارایه آخرین تازه ­ها و یافته­ های علمی و پژوهشی مرتبط با موضوعات کنفرانس
ارتقاء، انتقال و توسعه فناوری­ های بومی و نوین در حوزه­ های هوش تجاری
توسعه ارتباطات بین­ المللی و مشارکت دانشگاه­ ها و سازمان های علمی- فرهنگی معتبر داخلی و خارجی
معرفی دستاوردهای نوین هوش تجاری داخلی و خارجی به مدیران و متخصصین کشور
ایجاد فرصتی برای بررسی چالش­ ها و موانع پیاده سازی فناوری هوش تجاری در صنایع مختلف
تبیین ضرورت تغییر فرآیندها براساس هوش تجاری جهت حرکت به سوی سازمان­ های چابک و دانش محور

اولین کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها)

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
تبلیغات در آژاکس